Ugrás a tartalmi részre

Főmenü

Tájékoztató edényazonosító matrica küldéséről

feltöltve: 2020. december 22. 13:04 | utolsó módosítás: 2020. december 22. 13:19
Tájékoztató edényazonosító matrica küldéséről

 

Tisztelt Lakosság!

 

Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy az NHKV Zrt. 2020. IV. negyedévi számla mellékleteként újra kiküldi ügyfelei részére az edényazonosító matricákat. A matrica kommunális hulladékgyűjtő edényzetre való kiragasztásával igazolható, hogy a 2021. évben az adott ingatlan jogosult az adott űrméretű és darabszámú edényzettel a hulladékszállítás igénybevételére. Várhatóan az érvényesítő matricát is tartalmazó számlalevél 2021. január hónapban kerül kézbesítésre.


Ezen okból szeretnénk az Önök segítő együttműködését kérni a lakosság teljeskörű tájékoztatásának lebonyolításában a településükön működő kommunikációs csatornák bevonásával (pl.: újság, tv, rádió, közösségi média). Az ehhez szükséges dokumentumokat 2021. januárjában megküldjük Önöknek.

Kérjük Önöket, hogy a tájékoztatókat három ütemben meghirdetni szíveskedjenek. Az edényazonosító matricák megérkezése előtt-, a megérkezés-, és az ellenőrzés szakaszában.


Fontos tudnivalók a matrica megérkezésekor

1.   A   számla   mellékleteként   átvett   edényazonosító   matrica ellenőrzése.

Amennyiben az ügyfelünk nem kapott, vagy nem a szerződésüknek megfelelő űrtartalmú, darabszámú hulladékgyűjtőre vonatkozó érvényesítő matrica került a mellékletbe, kérjük, egyik ügyfélszolgálati irodánkkal vegyék fel a kapcsolatot. (elérhetőségek lásd lejjebb)

2.    Az edényazonosító matricát az ellenőrzést követően a kukaedényre jól látható
helyre szíveskedjenek felragasztani a levélben található felragasztási
tájékoztató alapján.


Fontos tudnivalók az ügyfelek részére a matricákról

  • Közös használatban lévő edények esetén (társasházak), minden edényhasználó ragassza fel a saját matricáját a közös kukára.

 

  • Akik több edénnyel, illetve több telephelyen veszik igénybe a hulladékszállítást (jellemzően gazdálkodó szervezetek) külön levélben fogják megkapni a tájékoztató levéllel ellátott matricákat.

 

  • Azon ügyfeleink is mindenképpen őrizzék meg az érvényesítő matricát, ahol egyedi megoldással (zsákból) történik a hulladékszállítás. Ebben az esetben kérjük egy jól látható helyre (pl.: postaláda) kiragasztani, hogy a kollégák az elszállítás során az azonosítást el tudják végezni.

 

  • Érvényesítő matrica nem kerül kiküldésre az eseti, megrendelés alapján történő elszállítás esetében, itt a számlázást teljesítés igazolás alapján végezzük.

 

  • Az ügyfelek ürítésre vonatkozó igény bejelentésüket annak időpontja előtt legalább 48 órával írásban szükséges jelezni felénk.

9400 Sopron, Harkai domb 0466/31. hrsz., postacím: 9401 Sopron, Pf. 101 telefon: 99/505-790, fax: 99/505-799, e-mail: stkh@stkh.hu, honlap: www.stkh.hu


Fontos tudnivalók a matrica ellenőrzésről, szankciókról

Arról, hogy az STKH Kft. munkatársai a teljes szolgáltatási területén megkezdi a matricák ütemezett ellenőrzését, egy-két héttel a folyamat megkezdése előtt tájékoztatjuk Önöket.


A kollégáink az érvényesítő matrica nélküli edényeket beazonosítatlan edényként fogják kezelni.


Az ellenőrzések során kollégáink a beazonosíthatatlan edényre figyelemfelhívó matricát helyeznek el, amellyel felhívják az ügyfelek figyelmét a szerződés aktualizálására. Ügyfeleinknek az aktualizálásra 15 nap áll rendelkezésre.


Az ellenőrzés ellőtt a türelmi idő alatt, amennyiben nem kaptak, vagy nem a szerződésüknek megfelelő űrtartalmú, darabszámú hulladékgyűjtőre vonatkozó érvényesítő matrica került a mellékletbe, kérjük, a számlalevélen megjelölt ügyfélszolgálati irodánkkal mindenképp vegyék fel a kapcsolatot a további kellemetlenségek elkerülése végett.


A kukát úgy kell kihelyezni gyűjtésre, hogy a matricás oldala az úttest felé nézzen.


Az érvényesítő matricák visszavonásig, vagy újmatrica megküldéséig lesznek érvényesek.


Az érvényesítő matricákat a szerződés módosításakor, lemondásakor minden esetben csatolni kell a kérelemhez. Amennyiben a matricák roncsolódásmentesen nem eltávolíthatók, úgy a darabokban leszedett, de még beazonosítható matricákat is elfogadjuk.


A beazonosítást akadályozóan sérült matricák pótlását, külön díj ellenében, ügyfélszolgálatainkon biztosítjuk.


Nem mindenki kap matricát! Az üdülők és az időszakosan szerződött ügyfelek esetében a 2020-as matrica vagy pótmatrica meglétét fogjuk vizsgálni.


Ügyfeleink tájékoztatására ügyfélszolgálati elérhetőséget biztosítunk:


9400 Sopron, Mátyás király utca 34. (GySEV vasútállomás mellett)

Személyes ügyfélfogadási idő: hétfő, kedd, szerda    8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00. Elérhetőség: 06/99/505-380


9330 Kapuvár, Fő tér 5/a

Személyes ügyfélfogadási idő: hétfő, kedd, szerda 8:00-12:00, csütörtök 8:00-12:00, 13:00 -17:00.

Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00.

Elérhetőség: 06/99/505-380

 

9900 Körmend, Szabadság tér 10.

Személyes ügyfélfogadási idő: kedd     8:00-14:00, csütörtök 8:00-16:00. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 8:00-16:00. Elérhetőség: 06/94/200-560


9600 Sárvár, Szatmár utca 45.

Személyes ügyfélfogadási idő: kedd 10:00-17:00

Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 10:00-17:00.

Elérhetőség: 06/94/200-240


Elektronikus ügyintézés: ugyfelszolgalat@stkh.hu

Aktuális és általános információk a www.stkh.hu honlapunkon megtalálható.


*A kialakult járványügyi helyzet miatt a tájékoztatóban megadott rendes nyitva tartásaink és elérhető szolgáltatásaink átmenetileg módosulhattak. Kérjük aktuális információkért hívja Ügyfélszolgálati Irodáinkat vagy keresse fel honlapunkat (www.stkh.hu).

Kérdés esetén kérjük forduljanak hozzánk bizalommal valamelyik elérhetőségünkön!

 

Szíves együttműködésüket köszönjük.

 

STKH Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

A cikket eddig 235 ember olvasta.

Fel a lap tetejére