Csepreg Város honlapjának akadálymentes, vakbarát verziója
Vissza a csepreg.hu normál főoldalára
Tisztelt Lakosság!
Szeretnénk tájékoztatni Önöket, hogy az NHKV Zrt. 2020. IV. negyedévi számla mellékleteként újra kiküldi ügyfelei részére az edényazonosító matricákat. A matrica kommunális hulladékgyűjtő edényzetre való kiragasztásával igazolható, hogy a 2021. évben az adott ingatlan jogosult az adott űrméretű és darabszámú edényzettel a hulladékszállítás igénybevételére. Várhatóan az érvényesítő matricát is tartalmazó számlalevél 2021. január hónapban kerül kézbesítésre.
Ezen okból szeretnénk az Önök segítő együttműködését kérni a lakosság teljeskörű tájékoztatásának lebonyolításában a településükön működő kommunikációs csatornák bevonásával (pl.: újság, tv, rádió, közösségi média). Az ehhez szükséges dokumentumokat 2021. januárjában megküldjük Önöknek.
Kérjük Önöket, hogy a tájékoztatókat három ütemben meghirdetni szíveskedjenek. Az edényazonosító matricák megérkezése előtt-, a megérkezés-, és az ellenőrzés szakaszában.
Fontos tudnivalók a matrica megérkezésekor
1. A számla mellékleteként átvett edényazonosító matrica ellenőrzése.
Amennyiben az ügyfelünk nem kapott, vagy nem a szerződésüknek megfelelő űrtartalmú, darabszámú hulladékgyűjtőre vonatkozó érvényesítő matrica került a mellékletbe, kérjük, egyik ügyfélszolgálati irodánkkal vegyék fel a kapcsolatot. (elérhetőségek lásd lejjebb)
2. Az edényazonosító matricát az ellenőrzést követően a kukaedényre jól látható
helyre szíveskedjenek felragasztani a levélben található felragasztási
tájékoztató alapján.
Fontos tudnivalók az ügyfelek részére a matricákról
9400 Sopron, Harkai domb 0466/31. hrsz., postacím: 9401 Sopron, Pf. 101 telefon: 99/505-790, fax: 99/505-799, e-mail: stkh@stkh.hu, honlap: www.stkh.hu
Fontos tudnivalók a matrica ellenőrzésről, szankciókról
Arról, hogy az STKH Kft. munkatársai a teljes szolgáltatási területén megkezdi a matricák ütemezett ellenőrzését, egy-két héttel a folyamat megkezdése előtt tájékoztatjuk Önöket.
A kollégáink az érvényesítő matrica nélküli edényeket beazonosítatlan edényként fogják kezelni.
Az ellenőrzések során kollégáink a beazonosíthatatlan edényre figyelemfelhívó matricát helyeznek el, amellyel felhívják az ügyfelek figyelmét a szerződés aktualizálására. Ügyfeleinknek az aktualizálásra 15 nap áll rendelkezésre.
Az ellenőrzés ellőtt a türelmi idő alatt, amennyiben nem kaptak, vagy nem a szerződésüknek megfelelő űrtartalmú, darabszámú hulladékgyűjtőre vonatkozó érvényesítő matrica került a mellékletbe, kérjük, a számlalevélen megjelölt ügyfélszolgálati irodánkkal mindenképp vegyék fel a kapcsolatot a további kellemetlenségek elkerülése végett.
A kukát úgy kell kihelyezni gyűjtésre, hogy a matricás oldala az úttest felé nézzen.
Az érvényesítő matricák visszavonásig, vagy újmatrica megküldéséig lesznek érvényesek.
Az érvényesítő matricákat a szerződés módosításakor, lemondásakor minden esetben csatolni kell a kérelemhez. Amennyiben a matricák roncsolódásmentesen nem eltávolíthatók, úgy a darabokban leszedett, de még beazonosítható matricákat is elfogadjuk.
A beazonosítást akadályozóan sérült matricák pótlását, külön díj ellenében, ügyfélszolgálatainkon biztosítjuk.
Nem mindenki kap matricát! Az üdülők és az időszakosan szerződött ügyfelek esetében a 2020-as matrica vagy pótmatrica meglétét fogjuk vizsgálni.
Ügyfeleink tájékoztatására ügyfélszolgálati elérhetőséget biztosítunk:
9400 Sopron, Mátyás király utca 34. (GySEV vasútállomás mellett)
Személyes ügyfélfogadási idő: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00. Elérhetőség: 06/99/505-380
9330 Kapuvár, Fő tér 5/a
Személyes ügyfélfogadási idő: hétfő, kedd, szerda 8:00-12:00, csütörtök 8:00-12:00, 13:00 -17:00.
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 7:00-19:00.
Elérhetőség: 06/99/505-380
9900 Körmend, Szabadság tér 10.
Személyes ügyfélfogadási idő: kedd 8:00-14:00, csütörtök 8:00-16:00. Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 8:00-16:00. Elérhetőség: 06/94/200-560
9600 Sárvár, Szatmár utca 45.
Személyes ügyfélfogadási idő: kedd 10:00-17:00
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő, kedd, szerda 8:00-14:00, csütörtök 10:00-17:00.
Elérhetőség: 06/94/200-240
Elektronikus ügyintézés: ugyfelszolgalat@stkh.hu
Aktuális és általános információk a www.stkh.hu honlapunkon megtalálható.
*A kialakult járványügyi helyzet miatt a tájékoztatóban megadott rendes nyitva tartásaink és elérhető szolgáltatásaink átmenetileg módosulhattak. Kérjük aktuális információkért hívja Ügyfélszolgálati Irodáinkat vagy keresse fel honlapunkat (www.stkh.hu).
Kérdés esetén kérjük forduljanak hozzánk bizalommal valamelyik elérhetőségünkön!
Szíves együttműködésüket köszönjük.
STKH Sopron és Térsége Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.